Arbejdsmiljøorganisationens opgaver og organisering
Tre vejledningerne med gode råd og information om, hvordan I skal håndtere arbejdsmiljøarbejdet på virksomheden, fx APV og den årlige arbejdsmiljødrøftelse.
Arbejdsmiljøarbejdet på virksomheder med 1-9 ansatte
Når din virksomhed har 1-9 ansatte. Regler, råd og metoder om, hvordan I kan sikre et sikkert og sundt arbejdsmiljø i virksomheden.
Arbejdsmiljøarbejdet på virksomheder med 10-34 ansatte – ny udgave 2024
En vejledning om opgaver, roller, uddannelse og organisering af arbejdsmiljøarbejdet på virksomheder med 10-34 ansatte. Når I er mellem 10 og 34 ansatte, skal I oprette en arbejdsmiljøorganisation.
Arbejdsmiljøarbejdet på virksomheder med mindst 35 ansatte – ny udgave 2024
Når I er mindst 35 ansatte, skal I oprette en arbejdsmiljøorganisation, som består af en eller flere arbejdsmiljøgrupper og et eller flere arbejdsmiljøudvalg. Vejledningen beskriver, hvordan i organiserer jer, og hvordan indsatsen kan gennemføres i praksis.
Den årlige arbejdsmiljødrøftelse
En gang om året skal I holde et koordinerende arbejdsmiljømøde, også kaldet den årlige arbejdsmiljødrøftelse, hvor I evaluerer det forgangne år og planlægger det nye.
Quiz: Test din viden om arbejdsmiljøorganisationen
Har du styr på reglerne om arbejdsmiljøorganisationen og hvordan I skal arbejde med APV? Tag quizzen herunder få nye input til arbejdet.