Arbejdsmiljøorganisationens opgaver og organisering
Tre vejledningerne med gode råd og information om, hvordan I skal håndtere arbejdsmiljøarbejdet på virksomheden, fx APV og den årlige arbejdsmiljødrøftelse.
Arbejdsmiljøarbejdet på virksomheder med 1-9 ansatte
Når din virksomhed har 1-9 ansatte. Regler, råd og metoder om, hvordan I kan sikre et sikkert og sundt arbejdsmiljø i virksomheden.
Arbejdsmiljøarbejdet på virksomheder med 10-34 ansatte
En vejledning om opgaver, roller, uddannelse og organisering af arbejdsmiljøarbejdet på virksomheder med 10-34 ansatte. Når I er mellem 10 og 34 ansatte, skal I oprette en arbejdsmiljøorganisation.
Arbejdsmiljøarbejdet på virksomheder med mindst 35 ansatte
Når I er mindst 35 ansatte, skal I oprette en arbejdsmiljøorganisation, som består af en eller flere arbejdsmiljøgrupper og et eller flere arbejdsmiljøudvalg. Vejledningen beskriver, hvordan i organiserer jer, og hvordan indsatsen kan gennemføres i praksis.